Alternativ

Min mat är ju ganska enformig. De tre första veckorna var det ju bara soppor, och gröten, som gällde. Även någon shake slank ned. När jag åkte till Linköping skulle jag precis börja vecka fyra, och tur var väl det. Då kunde man börja äta "bars", och det fanns fler shakes och smothies att välja mellan. Eftersom Linda bor i Linköping gick jag dit och åt alla mina måltider, istället för att äta hotellfrukost... och lunch och middag på konferensen...
Gröten kommer jag nog att fortsätta med, den är helt ok (och billig!) Numera tar jag vanlig, 1,5% mjölk, istället för 0,1%, som det tog ett tag innan jag hittade!
Har köpt en ny soppa, för som sagt, det är billigare än bars.
Shakes, smothies och bars äter jag några av, det finns många olika att välja mellan. Sen finns det även mat... har inte vågat testa ännu, men ska nog köpa någon.
Har räknat ut att strax före påsk har 12 veckor gått, och då kan jag börja äta lite mat, längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0