Fredag

Äntligen blev det helg på riktigt! Började ju dagen med att åka och lämna blod, och det gick ju sådär. Är ju lite svårstucken och dom prickade väl inte riktigt rätt, så jag fick sitta och öppna och stänga handen i drygt tio minuter, och sköterskan fick sitta och röra på nålen hela tiden, och ändå kom det lite lite. Men dom fick ihop det dom skulle... Förmiddags fikat tog jag där, och plockade på mig lite presenter innan jag åkte och jobbade igen.
Lämnade de två första sponsorlapparna (för ponnydressyren) och åkte och efter jobbet och handlade lite. Vi skulle grilla ikväll var det tänkt men det började regna så köpte annat kött.
Fredagkväll och inget på TV, men nyss började det en film på ettan som jag har för mig är bra, "The greatest" så ska väl titta på den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0