Vecka 48

Denna vecka är det mycket igen, men roligt.
På måndag ska vi städa och rensa i arkiv mm på jobbet
På tisdag måste vi avboka ridningen, för JAG ska på fotokurs, kul!
På onsdag börjar vi på hopplektioner igen (lite tokig tid bara, ska vara på ridskolan 17 med ponny och dotter, och jag slutar 16.30...)
På torsdag åker jag vid 6tiden till Stockholm på användarmöte för ArcCadastre (dataprogram vi har på jobbet)
På fredag åker jag till Gävle på ArcCadastrekurs
På lördag kanske vi åker och firar Jennys tremänning Julia som har fyllt år
På söndag ska vi på Pay n jump hos Bergåkra i Simeå
...det var den veckan det

Kommentarer
Postat av: Den långe sonen

Vem är det som håller i fotokursen?

2011-11-28 @ 11:15:52
Postat av: mamma

Johanna Syrén

2011-11-28 @ 13:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0