Mycket nu...

- Denna vecka är det avslutningar och studenten mmJenny var ju på avslutningsmiddag i Gävle igår,  och kom hem mitt i natten.  Idag var det studenttåg för först hälsingegymnasiet och sen Torsberg. Själv ska jag göra klart en detaljplan som ska skickas ut på samråd. 

- I helgen är det "Supersaturday" på Karma, realease på alla passen och jag har bokat body pump och body combat. L-Å ska städa i slakteriet tror jag, och sen åker han på sommaravslutning med sitt jobb.

- Nästa vecka har plangruppen en halvdag tillsammans, och dagen efter ska hela kontoret på träff inför sommaren. Torsdag är det halvdag, och sen är det midsommar... 
- Sen jobbar vi två veckor till innan det blir semester... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0