Att må bra

När jag började på Itrim för snart ett år sen ("nyårslöfte" till mig själv i fjol) så var det för att jag började känna att jag kunde få tid för mig själv.
Sessan var såld, Jenny pluggade på Real i Gävle och det gick bra att pendla men hon ville ha lägenhet i Gävle.
 
Började på Itrim och gick ner i vikt, började träna på cirkelgymmet någon morgon innan jobbet men började fundera på om man skulle våga sig på något träningspass med ledare.
 
Första passen var Sh´bam och core, dom ligger efter varandra på måndagarna. Sh´bamen är egentligen inte min grej, dans och mycket koordination (men kul är det!). Sen började jag testa olika pass och kände att Kettelbell var ok. För några veckor sen började jag gå på BodyCombat, jobbigt men kul!
 
Veckorna nu förtiden är ganska välplanerade: Måndag och tisdag tränar jag direkt efter jobbet ( iallafall varannan måndag då jag har Itrimmöte före träningen) onsdag hinner jag hem innan jag ska träna vid 19.20. Torsdag har jag tid för junta och fredag tom söndag är det helg.
 
Men något Anna på Itrim sa var att för att må bra (inte stressa, fokusera på sig själv mm) så ska man själv välja aktiviteterna, t ex ska jag gå ut med hunden så ska det vara när jag vill och inte för att jag måste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0