Åter till verkligheten...

Slut på påsken, och det är väl tur det, har fuskat med att äta godis i helgen... Men maten tror jag har fungerat ganska bra, förrutom att det är svårt med tiderna när det är helg och Linda skulle träffa folk och göra så mycket...
Men nu kör vi i gen!
Gårdagen blev en mjukstart på jobbet. Jenny har ju haft sitt påsklov, men hon hade kortdag igår, så då tog jag ledigt på em och så tog jag med Carina och Saga, som har påsklov nu, till Valbo där Jenny mötte upp.
Strosade i lite affärer, jag handlade dock endast på IKEA, men en rolig och solig dag. När vi åkte hem lämnade vi av Saga på Granberg, Jenny på Karma, och så följde jag med Carina in en timme medans Jenny tränade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0