Lördag

I morse var det väldigt varmt, nästan tio grader när jag gick till stallet. Skönt i luften och så. Men det var inte lika skönt senare, det började regna och var lite grått. Men åkte ner mot stan för att ragga sponsorer till tävlingen men det gick inte så bra. Det jag lärde mig var att butikschefer är ledig på helgen ;) Elgiganten skulle fundera lite, resten fick jag återkomma till till veckan. Fick några telefonnummer med att ringa. Annat jag gjort denna dag:
  • Krattade lite där gräsmattan torkat upp, så nu är det nog bara att växa, gräset!
  • Satt ut stolar och bord
  • Planterat om pelargonskott
  • Köpt penseer
  • Har även anmält div 1 laget till Insjön, dvs startordningen.
  • Och som sagt anmält till Grums
Men nu på kvällskvisten kom solen fram och det blev mycket skönare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0