Helgen

Linda och David kom hem en vända, Davids pappa fyllde 70.
De åkte över Stockholm, där de lunchade (även OS-medaljörer måste tydligen äta 😀). Sen till Söderhamn och hälsade på Jenny. Sen till oss, och David vidare till Alfta. 
På fredagen så kom Johan och Linda till stan, så då lunchade vi på Roys. Jag slutade tidigare,  det passade bra för det håller på att monteras ny ventilation i min korridor...
Lördag förmiddag åkte Linda och l-å till Jenny med en diskmaskin som Jenny och Johan köpt tidigare i veckan. Mötte upp dom i Bollnäs så Linda tog min bil till Alfta och födelsedagskalas  och jag åkte hem med l-å.
Söndag förmiddag åkte Linda och David hem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0