Börja om, igen och igen...

Av olika anledningar har jag inte tränat regelbundet sen i julas...
Det började med ryggskott, förkylning, och ryggskott igen... 50-årskalas, bal och student... Sommaruppehåll på Karma...
På semestern gick jag ca 15000 steg per dag, och märkte att jag inte hade några känningar av ischias, härligt!
Började planera hur jag skulle träna, eftersom jag gillar gruppass mer än gymmet. Max ett pass body combat per vecka (får ischias), och ett pass body pump ( får mer ont i handlederna). Mer kondition typ shabam, power step, och kettlebell. Och inte heltimmespass...
Började med två pass förra veckan, men magsjuka gjorde att det inte blev något i måndags... tänkte träna imorgon, men ska på blodgivning på morgonen... Så får  börja om nästa vecka...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0