Lördagen i Linköping

David åkte och jobbade, och vi tog det lugnt. Det var inte så fint väder första gången jag tittade ut, men strax efter nio gick vi ut och gick, och det blev en varm och solig höstdag, ca 15 grader!
Vi gick mot gamla Linköping,  och Valla gård. Där finns det en ridskola som Linda jobbar på ibland.
Mellanlandade i lägenheten innan vi gick ner på stan. Vid elva öppnade Gymgrossisten, och jag skulle köpa ett par shorts till Jenny. Eftersom dom hade 2-årsjubileum med goodiebags till de första kunderna så hängde vi på låset. 
Sen lunch på Waynes och lite shopping innan vi gick tillbaka till lägenheten. 
Sen gjorde vi inte så mycket mer innan Linda skjutsade mig till tågstationen för en sista fika innan jag åkte hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0