Dagarna går...

Dagarna bara rullar på, så snart är det advent. Söndagen bara försvann, måndagen likaså. Lindas praktik är slut så nu läser hon på distans, men är hemma i Herte ändå. Jenny har måndagen och tisdagen ledig, vilket har passat bra då hon blivit väldigt förkyld.
I söndags var Jenny och jag till Segersta och hälsade på Karina och Matilda, tjejerna red ( Jenny lånade Karinas häst) och Karina och jag fikade.
I måndags var det jobb, hade även hittat en fin säng till Linda som vi åkte och tittade lite snabbt (den var hos grannar, i Enars...) och sen åkte jag och tränade. Sängen dög, så L-Å och David hämtade den genast.
Idag blir det ett pass Body combat innan jag åker hem, och till lunch blir det en av Jennys matlådor, då hon har ont i halsen och bara äter flytande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0