Anmält till Grums!

Har lärt mig, så ca tio minuter innan man kan anmäla öppnar jag TDB, och min meil där jag har skrivit in de klasser som vi kvalat nationellt med. Kopierar den raden och väntar på att tävlingen öppnar. Kryssar i de klasser som vi anmäler till och klistrar in kvalsiffrorna. Och i Grums kom vi med i alla starter vi vill.
Nu är vi ju inte riktigt säker på om vi ska åka dit, men nu är vi anmälda så vi kan fundera i lugn och ro.
Denna tävling innebär nog att vi blir kvar i Värmland. Helgen innan är vi anmälda till Hammarö lördag och söndag, och Grumstävlingen är torsdag tom lördag, midsommarveckan. Så det känns lite onödigt att åka hem sent på söndag och åka tillbaka till Karlstad på onsdag - ja båda tävlingarna är i Karlstad.

Kommentarer
Postat av: Linda

När vi åker till Bollnäs?

Svar: Ja som sagt, vi får se om vi åker, det blir väldigt dyrt. Bara boendet går väl på 5000...
marieberglund.blogg.se

2013-05-04 @ 22:16:51
URL: http://Lindabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0