Back on track

Pratade med Eva, ridlärarren, tidigare om man ska tänka på något när man åker så långt bort på tävling som vi kommer att göra, och hon föreslog Back on Track på benen, eller att alltid linda på nätterna. Eftersom jag känner Jenny och mig själv så köpte jag en uppsättning begagnade Back on Track stallbandage. Nu var ett par i storlek S men ett i M och jag var lite orolig att dom skulle vara förstora, men tror det blev perfekt. Känns bra att köpa lite dyrare saker nu när det finns någon som kan ärva när Sessan väl säljs ;)
Dom sitter kanske inte perfekt, men det är ju som sagt första gången vi testar dom. Hon fick ha dom på när jag flätade henne i morse innan vi ska på tävling, man ska ju mjukstarta med BoT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0