Börjat läst en blogg...

Hittade en ny (för mig) blogg för någon vecka sen, det är den virrigaste blogg man kan tänka sig...

"Imorse när jag bortstade tänderna fick jag äntligen ut popcornskalet som har suttit i min visdomstand (som bara är halvvägs ute) sen i onsdags förra veckan. Det är inte så lätt att försöka pilla ut den när man har fingrar som är lika tjocka som den tjockaste korven du kan köpa på Stureplansgrillen. Eller vilken annan grill som helst, jag ville bara verka cool på något idiotiskt sätt. Jag tror faktiskt att jag tar med mig min skapares kamera när jag åker och rider, så kan jag ställa den på ett stativ och filma mig själv. Jag vet nämligen att ni går igång på det. Kyss."
Finns här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0