Lång dag idag...

Det blir en lång dag idag. Det började med att Lakko började gnälla vid fyratiden. Sen blev det tyst, så jag gick inte upp. Lät lite då och då, så vid fem gick jag upp och släppte ut honom. Tyckte då att det var för tidigt att gå till stallet, så satte mig vid datorn och tvn ett tag. Sen halv sex gick jag till stallet och matade dom, och hämtade tidningen och läste den och åt frukost. Så nu sitter jag här och "väntar" på att få gå till stallet och göra klar Sessan och åka på tävling. Idag blir det Årsunda, söder om Sandviken. Utebana, och inget ridhus så hoppas på inte alltför dåligt väder... Men ska ha täckjacka och -byxor.

Kan inte bli sämre väder än i Insjön, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0