Tävling i Bollnäs!

Idag var det dressyrtävlingar hemma, Jenny startade bara i FEI:s inledande program för ponny. Det var tre startande och Jenny och en till fick båda 60.00%, men det allmänna intrycket gjorde att den andra vann, tråkigt! Men det var bra ridet ändå, andra starten i programmet!
Smet ut och tittade när Jenny red, annars satt jag och räknade hela dagen. Men det blev en kort dag, eftersom det var två parallella banor!
 
Jenny åkte ju med Sigrid och Cecilia till tävlingen, och sen tillbaka till Simeå. Sessan stod som ett ljus i lastbilen, och när dom lastade på ridskolan var det som hon aldrig gjort annat...

Kommentarer
Postat av: Linda

Fick hon äntligen använda nya hjälmen! Men ingen donut? Åkte ponnyn lastbil? :)

Svar: Ja det var väl enklast för henne att fixa håret själv med spännet och inte donut. Och ja, sessan åkte lastbil och hon var jätteduktig! När jag kikade in på henne och hon hörde min röst gnäggade hon, annars tror jag hon var tyst
marieberglund.blogg.se

2012-07-21 @ 22:14:13
URL: http://Lindabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0