Träningshelg

I helgen har det varit Bollnäs ess, så kul! När inbjudan kom var det inte mycket som jag var intresserad av, men vilken helg! Jobbade till fyra på fredan, åkte sen till sporthallen.
På fredan gick jag på en föreläsning med Olof Röhnander, "Omstart", väldigt intressant,  ett danspass, "Retrodance", och sist, "workshop - Ryggskolan" vilket var väldigt lärorikt och bäst denna kväll.
På lördagen började jag med ett pass "Hejdå stelhet" vilket var väldigt smärtsamt ...
Danspass med Tobias Karlsson vilket var jättekul!
Sen en föreläsning med samma person, så bra! 
Sen blev det lunch med underhållning, studsmattor och DiLeva...
Sen efter lunch blev det ett pass "Shake and drum", så kul, efter det "Kangoo-power" som var det jag först tyckte lät kul. Det var delvis lättare än jag trodde, men jättejobbigt när man stod stilla och skulle hålla balansen... det var kul första halvtimmen, sen blev man väldigt trött... skorna vägde 4 kg...
Avslutade sen med ett pass "Body Balance" som inte är min grej, men ett bra sätt att avsluta helgen!
Jenny passade Lakko,  för nu har älgjakten börjat så l-å satt i skogen hela dan... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0