En vecka bara borta...

Lördag 23 började febern, 38-39 grader.
Onsdag 27 tuppar jag av , slår näsan och får ont i nacken.
Akuten i Hudik där det blir ryggbräda och nackkrage i två långa timmar.
Liten fraktur på en nackkota, men inget farligt. Men frågan var varför jag tuppade av. Kollade blodtrycket  ( först ligger man, sen ställer man sig upp och blodtrycket tas en gång i minuten ca) och då höll jag på att svimma igen.
Ambulans till hia i Bollnäs där jag fick kolla ekg i två dygn. Influensaprov togs och självklart var det det, så jag var isolerad den tid jag var på hia. Blodtryck och mycket prover togs.
Fredag 29 fick jag åka hem, nästan feberfri. Inget fel på hjärtat.
Näsan då? Eftersom den är så svullen fick jag order att om det känns som det behövs ringer jag öron-näsa i Hudik den 2 januari och hör om jag ska åka upp..
När jag var i Hudik kom Jenny och Linda för att titta till mig, i Bollnäs kom l-å.
Tur det finns tv...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0