de pass jag går på

Har ju tränat på Karma i drygt ett år nu, och har provat lite olika pass:
Bodycombat: konditionskrävande, mycket armar (slag i luften), sparkar. Balans! Jobbigt, kör endast om jag är helt frisk, och ätit bra under dagen. 2-3 pass per vecka. 
Kettlebell: svingar mm med järnkoll. Brukar gå på lunchpass 1 gång i veckan. 
Core: mage, bål och ryggövningar. Kan bli ett lunchpass ibland. 
Body pump: träning för armar och axlar främst. Brukar gå på lördagar om jag har tid.
Shabam: dans, hopp mm. Länge sen jag gick på det nu...
Tabata: stationer med olika övningar,  man kör 20 sekunder + 10 sekunder * 8 med en övning, sen byter man. Finns på sommaren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0