Söndag, och tävling

Första tävlingen för i år, som Jenny gärna kunnat strunta i...
Det började med att det skulle vara två domare som dömde under dagen, och "Ödlan" skulle rida framridningsklassen så vi anmälde bara till en klass. I sista minuten så gav Kari återbud, och eftersom det räckte med en domare under dagen pga antalet startande så dömde "Ödlan" alla klasserna. Det är en sur och vrång domare som aldrig ler, aldrig skriver något possitivt, och som ger väldigt låga poäng...
Sen så var det ju första tävlingen... jag väntade mig en häst som stod på bakbenen och var väldigt taggad, och jag fick rätt. Jenny hade nog förträngt hur det var i fjol så hon blev väldig besviken på Sessan...
Men hon blev bäst av b och cponnyerna, så hon skulle ha vunnit, men nu hade dom bestämt att slå ihop b, c och dponnyerna pga antal (emot TRs bestämmelser) så då blev det ingen rosett :(
Cecilia blev klubbmästare för bponny
Dålig bildkvalitet pga att jag pillar för mycket på inställningarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0