Vintertid!

Från Aftonbladet
 
Nu är det vinter enligt klockan med. Det kan ju vara skönt, man får sova en timme till. Om man inte är som mig och ligger och funderar...
Så resultatet av denna extratimme man kunde sova är att jag nästan inte sovit något alls! Ska ju till ridskolan och jobba hela dagen. Tävlingarna börjar kl 9 (10 enligt gamla tiden), jag ska vara på ridsskolan 7.30 (8.30), tar ut hästarna ca 7(8) om nu grannarna tänker på att vi ställt om klockan, annars blir det väl 6(7). Eftersom jag vill äta frukost och måste sätta i motorvärmaren, eftersom det är -7, så klev jag upp 5.45(6.45)...
Ungefär så har mina tankar gått hela natten - ny tid resp gammal tid, vad är det som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0