Sömnbrist...

En kväll nar jag la mig tittade jag ganska länge på TV när jag låg i sängen, och orkade inte gå på toa innan jag skulle sova vilket resulterade i att jag nästan inte sov något, för jag var så kissnödig.
Nästa natt sov jag inte så mycket heller, för då låg jag och var hungrig. Vi hade inte haft så mycket till middag för vi ville inte få några rester, och Jenny åt mycket mat...

Inatt sov jag väldigt mycket vilket var skönt, men vilka drömmar jag hade! Först drömde jag att Sessan var nyklippt, det var vinter och hon var frössen, och Jenny red henne barbacka i full galopp (utan något täcke eller så) i ett stall! Jag vaknade och var arg på Jenny! Sen drömde jag att jag åkte bil till jobbet och det var jätte halt! först sladdade jag till lite, men sen snurrade hela bilen och då vaknade jag! Väldigt uppstressad! Sen när jag åkte till jobbet körde jag som om det var halt för det kändes som att jag HADE kört av vägen , och då händer detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0