Reflexer

Måste bara skriva att jag tycker om reflexer! I julklapp fick jag en egen fodrad reflexjacka, och det känns inte som att man vågar vara efter vägarna utan den, eller någon annan reflexjacka! Man märker väl hur bilarna ser en och saktar ner! Utom kanske en och annan långtradare kanske - och dom borde verkligen sakta ner!
Även på sommaren kan man ha reflexer, tycker jag, och då menar jag vid sämre väder som regndis eller liknande.

Även på hästen finns det mycket man kan ha, och det tycker jag är ännu viktigare! För djuren har ju inte förstånd att passa sig som en annan kan göra.
Slutsats - det borde finnas någon sorts reflex för alla!

ReflexridtäckeReflexsele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0