Lördag

Nu är det ju marknad i Bollnäs. Började i morse med att tvätta och hänga ut två maskiner, och sen åkte vi på marknad. Samma som vanligt, men lite fikabröd blev det. Hem och pysslade lite till, innan jag skulle skjutsa L-Å till Björktjära till en fd arbetskamrat, vi tog vägen över Kilafors för att hämta upp en till person.
När jag kom hem var Johan ute med Lakko, och Jenny skulle rida en snabbis. Jag lagade mat, gick ut och fotade lite, sen åt vi och sen skjutsade jag Jenny till Kilafors där det skulle bli cruising i kväll, och hon och Lovisa skulle väl åka epa i några fina klänningar... (pust - lång mening...) Hoppas man får se någon bild på dom!
Nu blir det väl tv av något slag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0