Jobb till 21.00

Idag åkte jag direkt efter jobbet till Kilafors där vi hade en medborgardialog, dvs ett möte med folk från trakten som fick säga vad som saknades i Kilafors, och vad som var bra etc. Detta ska i slutändan bli en ny översiktsplan. Kom hem strax före kl 9 så tog ut Lakko lite. Sen fick han vara ute tills Jenny kom hem och sen satt han i princip i knä på oss i en halvtimme, och pratade hela tiden... Han var något sällskapssjuk (L-Å jobbar kväll).
Igår var jag på syjunta, för första gången i Söderhamn sedan Carina flyttade dit. Eftersom det är längre restid brydde jag mig inte om att åka hem efter jobbet utan åkte direkt. Men det är jobbigt att inte komma hem förräns vid 9, är helt slut nu efter dessa två dagar!

Och Jenny, hon var på en clinic på Nytorp med Eva som har Nicke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0