Förvirrad...

I morse när jag åkte till jobbet satt jag och tänkte på tävlingarna i helgen: att Jenny vann! och vilket trevligt gäng vi är som jobbar tillsammans på tävlingarna! vilket innebar att jag nästan missade att svänga mot stan utan var på väg till ridskolan...

För någon vecka sen kom jag till jobbet och skulle just till att gå in och inser då att det är bilnycklarna jag har i handen, vilket antagligen innebär att bilen inte var låst... Det var bara att gå tillbaka, låsa bilen och lägga ner bilnycklarna i fickan som vanligt, och sen kunde jag gå in och jobba...

Att jag har tid att kasta in ett inlägg nu beror på att Petra är påväg till Gävle för att börja läsa en kurs, och är inte på jobbet - och vi som brukar prata lite innan vi börjar jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0